♥ Kalmar

Vi anlände strax efter 13 idag, hajjar ni att det tar fan 14 timmar att resa TILL Kalmar FRÅN Östersund, med tåg!! Du flyger ju till Thailand på kortare tid. Joråmensåatte.
Väl framme lunchade vi på ett Thaiställe, buffè. Mumma! Jag åt som om jag aldrig sett mat, och som att böxerna inte redan var i tightaste laget. Gött va bara förnamnet!

Har även hunnit med en liiiten repa på stan. Annars så har jag mest legat och småslumrat på soffan. De senaste dygnens sömnbrist har satt sina spår. Mellan slumrandet har vi dock hunnit med en Taco dinner, Glass, Skavlan, SkipBo och popcorn! Mys. ♥
LillDorisen ligger o sover,och jag ska snart göra henne sällskap. Jag o söstra,ska försöka mjuka upp min ena axel/skuldra först. O så ska jag ringa karln,o säja gonatt! :) Sen ska jag fan attacksova, och effektivt ska jag sova också.
För imorn ska jag vakna, strax innan sju hade jag tänkt. Pigg & Utvilad!

Astrid Lindgrens Värld blire! För hela slanten.
Kameran är med. Så imåra kväll,eller ja..så småningom iaf,så ska jag väl kunna bju på lite bilder!

Ska eventuellt ta ihjäl söstras grannar innan jag lägger mej, annars blire nog inte mycket till nattsömn.
Hrmm, Börjar jag bli en bitter,sur, gammal tant?


 


tillsvidare bjuder jag på den här gamla bilden,på lillfian! Kan de va 2008 kanske!?


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0