♥ Kvarsittning

Idag vaknade jag klockan 07.50 av att skoltaxin ringde. Meeen, på riktigt? Va ere för fel på mej?
Två gånger på EN vecka? Efter ett gäng svordomar,skulle jag kliva upp. Då kommer Lowa tassandes..
-Mamma, skolan börjar åtta, och nu är den TIO I ÅTTA, vill du att jag ska få kvarsittning eller!?
(som tur är,så börjar den ju inte förrän tio över åtta. Så vi hann, och slapp mao kvarsittning. Nöjd tjej.)
Jag avskyr att försova mej, och framförallt när en försovning som idag innebär, en mils biltur i 180km/h iförd endast pyjamas. Vad skulle polisen säja,om dom stoppat mej liksom? Fy faan.
Gissar att min försovning berodde på en dåligsömnnatt. Inte okej.



Igår hade jag en mysig eftermiddag på stan, tillsammans med min Mormor, Mamma, och inte att förglömma, lillLowisen. Som snart inte är såå liten längre. Vi kikade i lite affärer,fikade och bara hade de gött! ♥
Fick lite presenter inköpta till Lowis. Och jag fick mej ett par tjusiga leggings av Mormor, också tror jag,jag hade turen o få ett par örhängen av mamma. ♥


Häromdagen fick jag förövrigt en utbetalningsavi med posten, rätt brydd jag blev. Då jag oftast pga förtidig demens får påminnelser. Men inte nu, utan nu hade jag råkat betala adressändringen två gånger. Så nu fick jag tillbaka ena inbetalningen. Yeey! Igår skulle jag lösa in den, på ICA men då funkade det inte. Får göra ett nytt försök idag då.

Tror jag skulle behöva börja baka inför Söndagen också. Får se om det hinns/orkas innan jobb idag, eller om det får bli innan jobb imåra. Någon som har något bra tips på goa,gosaker?
Tror jag tänkte baka Vaniljbullar, Negerbollar, Nougatkaka och Drömmar kanske? Får se om jag kanske hoppar över bullarna,och gör Kubb eller Muffins istället? Beslutsångest. ;o)
Håller på och tvättar lite också, fy faan så trist det är. O det tar ju aldrig slut heller!


På Lördag tänkte vi alltså då köra barnkalaset, på Djungehuset. Sen firar vi här hemma på Söndagen. ♥
Blir nog alla tiders det.


Kissebäbisarna då, dom äter & sover. Dygnet runt, that`s it. Gissar att det inte är lika lugnt om ett par veckor. Men än så länge njuter vi av lugnet
Den som känner sej sugen på en kissemiss, kan ju hojta! ;o)




 


Era tankar..
Postat av: Tirja

Haha men sötare unge! hehe



Jobbigt när man försover sig, skitjobbigt är det!



Sv: Ja det va ingen bra dag alls kan jag säga! Men idag känns det lite bättre iaf ^^ Hoppas på att jag ska orka lite mer, även om dagen började dåligt med viktuppgång :P haha men men är ju bara mitt eget fel helt och hållet så jag får skylla mig själv! :) Man får göra något åt det en annan dag!!



Lycka till med bakningen ^^



PUSS <3<3<3

2011-10-06 @ 10:36:03
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Klart vi kan! ^^

Jag kan behöva lite motivationssällskap <3



Kramar!

2011-10-06 @ 11:58:13
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0