♥ Linköping

passerade just Linköping.. är alltså på väg ner till syster. O jag kan ju säja så här mycket iaf, det här med tåg är inte riktigt min grej. Eller framförallt inte det här med sömnbrist.
Har jag tur sov jag säkert fyra timmar inatt. Har iofs slumrat till o från, på det här tåget.. Det här tåget är dessutom på väg till Köpenhamn. Ni kan ju tänka er själva språket.. ;) Vi ska ju dock av i Alvesta.. För byte till slutdestinationen..Ont i nacke,ont i rygg osv.. Men jag ska inte klaga, för om tre timmar,cirkus är planen att vi anländer till Kalmar. Då ska vi kramas och mysas. ♥

Jo,just det.. Lowa är åksjuk, inte så hon kräks eller så. Men illa mår hon. Som tur är åker vi åt "rätt håll" nu, hoppas de blir lika på nästa tåg..
Min skit telefon från helvete tog det ju även slut på stret i mitt inatta. Meen yeey! Tur Lowisen har sin klocka med.
Tur jag har Lowisen med.. annars hade jag redan fått krupp på denna resa. Men hon kan konsten att förgylla det mesta hon! ♥




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0