♥ motvind

bra nog,dessutom.

någon gång borde det väl vända?

idag sa någon, "jag förstår inte hur du kan vara så stark?"
det är jag inte heller. jag vet helt ärligt inte hur många gånger jag brytit ihop dom senaste två veckorna.

idag var dagen då det blev svart på vitt.

Bryta ihop, och komma igen då. Har ju turen att ha en underbar karl vid min sida. Det gör att allt känns lite lättare. Älskade,älskade fina du.
Tillsammans är vi starka.

Dom finaste vännerna hjälper mej också, att ta mej igenom dom jobbiga dagarna. ♥


aaaah, just nu vill jag helt ärligt bara skrika rakt jävla ut.

Faaan också.




Era tankar..
Postat av: Tirja

Vi kan åka ut i skogen en sväng och skrika tillsammans gumman!



Och att vara stark är inte detsamma som att inte bryta ihop, stark är att bryta ihop och resa sig igen!



För stark är du gumman!



Massa kramar <3<3<3

2011-10-11 @ 16:33:09
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0