♥ Trött?

Somnade om imorse,när jag skickat iväg Lowa. Vaknade närmare ett, i full panik.
Huuur kan man sova så länge? Dessutom mådde jag verkligen som en påse skridskor! Fy huuunn!
Skulle ju hinna ta prover, och träffa Suss innan Delegeringsmötet klockan två.
Men eftersom jag fick tillbringa en dryg halvtimma på toan, så ringde jag Distriktan, och talade om att jag inte kunde komma idag. Kände att min kropp verkligen inte orkade, mådde verkligen inte bra. Och jag måste verkligen bli bättre på att lyssna på  min kropp.

Fick i mej någon sorts lunch, och blev något "piggare". Har fortfarande liggläge dock, men ska snart masa mej iväg och hämta Lowisen. För proverna måste jag verkligen in och ta. Och hämtar jag henne innan,slipper jag stressa. Skulle egentligen behöva handla lite också, men jag tror det får vänta lite.




Era tankar..
Postat av: Tirja

Ja verkligen, skicka telefonen så långt åt skogen det bara går... Fast för dig kanske det blir så långt åt stan det bara går ;) höhö!



Haha njae det ser nog bättre ut än det är ;P Fast något måste jag göra för jag vantrivs ju så förbannat i kroppen! :/



Puss <3

2011-10-05 @ 09:42:26
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0