♥ Dagen idag..

Man blir ju sådär, lagomt härligt glad när man infinner sej på skolan till nio. O det då kommer fram att man börjar 10.30.. Eller,vänta nu? aja,fick ju kvalitetstid med Tirja iaf,och det var ju inte så dumt! ♥
Under historialektionen kom det fram att jag inte skulle ha samhälle på eftermiddagen, heller inte religion på fredagar, än.. Nähepp. Snopet liksom.

Tog med mej Tirja o plockade upp mamma,för att styra kosan mot nåt lunch hak. Blev Murklan, lite besviken på smaklös mat dock, men trevligt o mysigt ändå! :)
Var in till Mia på Man`s Ruin och fick en ny tid,för min omgörning av den fula,fula saken på högra under armen. Den tjejen kan göra underverk,så de kommer bli så snyggt! =)

Kaffe me muffins hos Myran på väg mot fritids. Väl på fritids inser jag att det varit föräldrafika, faan!
Usch,fick så dåligt samvete, men jag hade heelt missat det! :( Fick med mej Lowis hem,lagomt tills dagens migrän anfall,så Världens Duktigaste Tjej,fixade tomtegröt till sej själv och jag mådde skit. Treon funkade sådär,och jag kunde lägga henne iaf! Men nu är jag helt färdig,och ska lägga mej riktigt, i sängen denna gång.
Och hoppas på att skiten går över,ordentligt.

Hade massa tvätt som skulle tvättas ikväll, o lite mys jag tänkte ordna med för mitt löööv också! ♥
Men det får bli imorn. Världen går ju inte under,förhoppningsvis! ;)

Skulle till Olovsson/Persson ikväll också, o fira HerrPersson som fyller år.
Får väl bli imorn det med..
Grattis till han iaf! =)


Fan, nu kom lillfisan upp också. Ledsen och kan inte sova.. Lilla hjärtat! ♥ Hon är nog inte riktigt pigg iaf. Jäkla skiit.



big time..


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0