♥ En liten bildbomb..

jag har ju lovat er lite bilder.. så jag tänkte passa på o bjuda på lite!

Hade ju som ni kanske läst, mina FavvoBröder här en kväll! ♥







man skulle kunna tro dom är släkt allihopa!
Mitt älskade Göll var också med, men hon fastnade inte på kort..



Var ju som bekant på NamngivningsKalas också, åt lille Nestor.
Som btw, är Fjärde och sista broderns barn.







sötpluppen, man vill ju äta upp han!



Sen kom ju dagen då Lowa började skolan också. På riktigt,riktigt alltså!
Årskurs 1. Heeeerre Jiiiisses va tiden går!

Som den mamma man är, så togs det obligatoriskt kort på morgonen.
Utomhus, i världens storm.
Vilket Lowa inte uppskattade, då hon 1 höll på blåsa bort, och 2 hade solen i ögonen.
Men hon log iaf! Eller ja, försöker iaf.. haha! 
Älskade lilla trollfis! ♥





Ja, det här är va ni får nöja er med.

Någon som har önskemål på nåt särskilt ni vill se?


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0