♥ räkningar..

barnet är iväg skickat till skola, och fjällvandring.. Det verkar ju bli hyfsat väder idag iaf!
Tur för dom! =)
Själv har jag suttit och betalat räkningar, men fy faaaaan så trist! Spelar liksom ingen roll,hur mycket man får i lön. Pengarna tar ju slut likförbaskat.
Har betalat biljetterna ner till Kalmar nu iaf! Hade ju fått dom igår! :) woooop.


Ska dessutom inhandlas presenter till Lowisen, plus att det ska vara ett kalas. Som i dagsläget nog kommer att vara på DjungeHuset. Lowa vill gärna vara där, och för mitt psykiska välbefinnande är det nog lika bra. Ska komma ihåg o ringa dit sen, och boka.
Blir ju lite kalas här hemma ändå, för släkt och så.. Så baka och stressa hinner jag nog göra ändå! ;)

Håller på o tvättar lite fortfarande, men ska snart åka o plocka upp Eva, vi ska ta en tur på stan.. Luncha och mysa på innan vi börjar jobba! :) Funderar på om jag ska kosta på oss,och köpa en ny kökslampa eller inte?
Den vi hade i huset var ju trasig, så vi slängde den i flytten. O nu sitter vi här, har bott här i två månader drygt, och har fortfarande ingen kökslampa. Vilket i dessa mörka tider,är något jobbigt. Känns som att det börjar bli dax nu.
Ska försöka hitta några presenter till Lowisen också.
Har dock ingen aning om vad det ska bli? Mer än ett par HelloKitty örhängen som hon önskat sej, annars önskar hon sej inget speciellt.
" Näe, jag önskar mej Pet shops,Barbies och sen är det inte så noga, jag blir glad för allt.. En tidning kanske! Eller böcker"
Jaaa, men det är ju roligt..

Som hennes mor kan jag dock önska henne Kläder! Då hon är relativt klädlös.
Annars är ju Böcker alltid bra, och roligt. Hon älskar att läsa.. Biobiljetter är också tacksamt, eller
presentkortBadhuset, alternativt Djungelhuset. Smycken är också något hon tycker om, halsband,armband, ringar och givetvis örhängen. Sen tycker hon om att pyssla, så pyssel av alla det slag. - mjo, de var väl lite tips iaf! ♥


Näe, byta tvättmaskin, ta en dusch och göra sej klar kanske..




    
avslutar med några gamla kort,på Lowa från Jamtli.




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0