ett Stort undantag.

ska fan göra ett stort undantag i detta nu. Jag har tänkt o spy ur mej precis vad jag tycker, om en särskild person
som jag verkligen avskyr. O jag råkes ju på o vara helt hundra på att vederbörande kärring, faktiskt inte läser min blogg. O om fallet vore tvärt om, så hade jag blivit glad om detta suggskaft förstått att det är henne jag syftat på..
För fyyy faan, vad jag ogillar detta hemska jävla kärringskrälle.
Arroganta,falska jävla kärringjävel.
Denna kärring har ett sätt, som i mina ögon är totalt oacceptabelt. Sen har hon en compandre också, som är en bitch utan dess like. O att två vuxna människor beter sej som dessa gör, är för mej obegripligt.
Usch, ni är tragiska. Så jävla tragiska.

O det är ingen mening att någon ens försöker analysera vem det kan vara, eller inte.
För jag kan faktiskt garantera att det är ingen av er som ens känner denna kvinna. O ni kan fan skatta er lyckliga över att ni aldrig behövt möta henne. :)
Eller hennes jämnlike. ;)


Fy faan.



o det känns så jävla bra att veta, att jag är så jävla mycket bättre än dej.

O för att jag vet vad jag kan.



så, nu när jag fått ur mej detta. kan jag fortsätta fokusera på allt positivt.




Era tankar..
Postat av: Tirja

Skönt att få lufta lite? :)

<3<3<3

2011-09-01 @ 21:40:21
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0