♥ grått

jag har en riktigt grå dag idag. Sådär riktigt tråkig,grå.

Har inte gjort många knop alls idag, somnade t.om om efter att jag skickat iväg Lowisen, och sitter fortfarande i pyjamasbraller! Det säjer ju en hel del,faktiskt. Är dock rädd att jag måste riva på mej nåt annat,så jag kan åka på Bua en sväng. Måsta handla frukt,och mjölk.

Har tvättat lite idag också, det var mer än kris om man säjer så. Men,det är ju så jävla trist ju!
Så förutom några tvättmaskiner,så har jag verkligen bara legat. Kikade på Törnrosa och mös på med lillfrökna,när hon väl kom hem ifrån skolan! ♥

Imorn ska hon iväg på fjällvandring..Vilket hon ser fram emot.. =)
För min del blire först dejt med Eva, och sen kvällsjobb till 21.




Har börjat fundera på Lowas stundade födelsedagskalas också, What to do liksom?
Har insett att det måste vara samma helg,som hon fyller år. Lördag,eller Söndag?
Hon fyller ju på Söndagen.
Och sen då, vad ska man hitta på? Får ont i magen, när jag tänker på att lägenheten ska fyllas av massa ungar,som ska härja hej vilt. Vara ute är ju alltid en idè. Men regnar det är vi ju röööökt.
Hade ett tag en fundering på att ta kalaset på DjungelHuset, men jag vette tusan alltså? Vet helt ärligt inte,om jag verkligen tycker att det är värt det? Aaaah.
Beslutsångest. Big time.
Ska försöka prata lite med Lowisen ikväll,se hur hon tänker och vill göra lite.. O sen måste väl vi försöka bestämma hur vi gör. Gissar på att inbjudningar skall göras,och skickas!

Känner både paniken,och stressen komma krypandes.







Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0