♥ hösten

de här med hösten, jag är ju inget jätte stort fan av den.
Jag är en sommarmänniska egentligen! :)
Men jag kan ändå inte låta bli att tycka att det är för jäkla mysigt, o ligga i soffan under värmefilten tillsammans med dom jag älskar, massa tända ljus och bara mysa!
Det är för jäkla grett helt enkelt! ♥

Det är fasiken livskvalitè. ♥ 

 

Det händer mycket nu, hela tiden.. Det är spännande!
Vi har saker att se fram emot, mål att jobba emot osv.
Jag älskar´t. Och jag älskar mina fina.


O snart åker vi fasiken till älskade lillasyster, som jag längtar. Och som Lowa längtar.. ♥
Vet egentligen inte om jag längtar för att jag själv saknar syster, eller om jag längtar mer för att jag vet hur lycklig Lowa kommer vara. Längtar gör jag iaf, av båda anledningarna förstås!
Borde få hem biljetterna nu i veckan tycker jag.. Måste komma ihåg att ta ledigt åt Lowis också.

Vet ni, i veckan har jag inte alls så mkt jobb.. Borde egentligen inte skriva så, då kommer de garanterat att bli massor av jobb. Men hursomhelst, som det ser ut nu är jag ju ledig Onsdag&Torsdag!
Onsdagen ska nog tillägnas mitt hem, städa, tvätta klart osv sen blire en tur till Staua för dans med Lowis, och påfyllning av kyl&frys.
Torsdagen tänkte jag spendera tillsammans med fina flickor. Ska dejta Finaste Tirja, och Finaste Suss tänkte jag! ♥ Myyyyyys! :)



Näe, nu ska jag hjälpa Lowis med läxan,innan hon ska nanna!











Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0