♥ Hur tänkte jag nu?

Eftersom jag är sjuk, och inte har så mkt aptit, så tänkte jag att JO, popcorn är en bra idè.. Liksom det enda jag var sugen på.
Så popcorn till Irene Huss, snörvlande under värmefilten. mjo, då är det ju nästan mysigt o vara sjuk.

Men hur i heela världen, kunde jag tro att Lowa inte skulle märka att någon ätit popcorn här?

Det första som hördes när hon kom genom dörren va; Mamma, äter du popcorn?!?

Luktade tydligen i hela trappen, jag försökte skylla på Göte.. Funkade sådär måste jag erkänna.

Åt dessutom typ tio popcorn, sen hade suget liksom lagt sej.
Jag är hungrig men ändå inte. Wuääk.

Nu är som skrivet var Lowisen hemma. Underbart, älskade trollonge! ♥
Vi ska fika mellis,äta glass,göra läxor och kika på film under en filt i soffan. Med massor av tända ljus.
Med en sjuk mamma,och sånt här väder så är det helt tillåtet. Annars också iofs! ;)

Får se om det blir rester,eller gröt till dinner. Beror på om jag har en febertopp då eller inte.
Det tar ju faktiskt på krafterna o koka gröt. Jorå.


Är förövrigt sjukt rastlös,och uttråkad. Men bara tanken på att ta tag i tvätten, eller sånt får febern att stiga flera grader. Och med tanke på att ansträngningen jag gjorde när jag bytte från morgonrock till pyjamasbralls och en stor,skön tröja gjorde mej helt färdig.
Så Inser jag att vila,sömn och åter vila - kombinerat med treo of course! Det kommer göra mej frisk.


aaah, en sån här dag vill jag bara vara liten och vara den som blir ompysslad.








bjuder på lite mer old pics, i brist på annat liksom!


Era tankar..
Postat av: Tirja

Underbara du!



Ja det klart vi ska :D Världens skönaste ungar!! :D



Hoppas du blir frisk snart! Sjukt jobbigt att vara sjuk juuuu!



Massa mängder med krya på dig kramar!!! <3

2011-09-19 @ 14:47:27
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0