♥ Kalmar!

Jupp, idag har jag bokat biljett! Resa ner till Kalmar,och älskade lillasyster! ♥
Den 27/10 åker vi ner.. Det ska bli så jävla roligt, o jag längtar som tusan.. För att inte tala om hur mkt
Lowa längtar.. Älskade lilltroll, hon blev så glad när jag berättade att jag bokat resa ner nu.
O att resan ner till Emma faktiskt blir av! Åååh, va roligt!
Så nu börjar vi räkna ner dagarna.. wiiie! :)


Annars så har den här donnan arbetat hela jäkla dagen. Inte mindre än 13 timmar.
Lyckades dock få insulinkänning,o blev riktigt låg. Tusan vad otäckt det är.
Det slutade med att mammsen och Håkan fick komma,o skjutsa hem mej + bilen.
Nu är sockret bra igen,och jag mår som vanligt! Skönt att de går över snabbt iaf.. :)

Näe, tror jag ska ta o vara lite social med karln nu faktiskt.. innan jag somnar!
Imorgon väntas en till 13timmars dag. På två olika ställen dock, omväxling förnöjer! ;)




Tina - älskade,underbara. Tack för att du finns! ♥


IDA - jag ringer dej imorn!





Era tankar..
Postat av: Emma

GILLA KALMAR!!! ogilla insulinkänningar .... <3

2011-09-21 @ 23:00:12
URL: http://lifebyemmasofia.blogg.se/
Postat av: TiNAWiNA

Always and forever! ♥

2011-09-22 @ 07:17:45
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0