♥ Kris i kubik!

Fem minuter efter att Lowis lagt sej igår,kom hon uppkutande..
Maaamma! Vi har ju glömt världens viktigaste saaaaak idag!
Eh,va?
DOOOORIS FYLLER JU ÅR! O HON HAR INTE FÅTT NÅN PRESENT, INGEN TÅRTA, OCH INGET KALAS!!!

Med andra ord, total katastrof! Oh my,oh my..

Lowa är dock rätt skön, och kom på helt själv att det var ju faktiskt inte hela världen, och ingen större katastrof.
Så hon säjer Gonatt,och går o lägger sej igen.

Efter ytterliggare fem minuter ropar hon lite försynt på mej,och vill att jag ska komma in på rummet.
Jag går in, och hon står mitt på golvet och är smått förtvivlad.
Mamma, Doris har lagt sej dääär. Och vägrar komma ut!! (Pekar på skrivbordet, på det lilla hyllplanet mellan lådorna,och själva bords skivan.)

Ajfan, hann jag tänka. Vore ju trist om kissebäbisarna kom där liksom. Hårt o jävligt, dessutom gjorde Lowa väldigt klart att hon ville då inte ha nå blod där.
O jag har ju faktiskt gjort en liten födakattbäbisarbädd juh! Kan iofs sätta pengar på att dom här bäbisarna kommer att födas i Lowas säng. Alternativt i Lowas myshörna,under sängen! O då beror det endast på att Doris är för tjock för att hoppa upp till själva sängen.

Lowa fick till slut ut katta därifrån, så förhoppningsvis hittar hon nåt bättre ställe. O imorse när jag väckte Lowis,så låg katta som vanligt i sängen tillsammans med henne. Utan bäbisar.


Annars så kör jag en Vilodag idag
, Big Time! Tänkte fasiken bli frisk.
Somnade om en stund efter att jag skickat iväg Lowisen på skolan. Vakna när Jesper klev upp, åt frukost med han innan han for o jobba. O nu tänker jag faktiskt inta ryggläge återigen, tillsammans med en film! Irene Huss får det bli.




bjuder på en gammal bild på Lowis och Sessan! ♥


Era tankar..
Postat av: Tirja

Du måste ha en av världens underbaraste ungar :D Hon är så skööön!

<3

2011-09-19 @ 11:40:33
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0