kryper..

idag kom Lowa hem med den alltid lika fruktade lappen;


"Hej, Vi har nu löss på skolan och ber er därför att kontrollera barnens huvud lite extra... "


Jag vill skrika, grina och kräkas. Det kryper i hela min kropp.
Jag är verkligen livrädd att Lowa ska få löss.  Jag klarar inte av det.

Jag har aldrig haft löss,i hela mitt liv. Vilket jag är sjukt glad för, och jag ber till alla tänkbara gudar,och annat dylikt; Skona mitt barn ifrån det också!!!

För jag klarar liksom inte av det. Har alltid sagt att " Får Lowa löss, då kommer jag raka av håret." - Det känns som om det är det enda jag kan göra liksom.


Aaaah, hur ska jag överleva det här!?
Måtte hon klara sej utan dom, även denna gång!!

Springmask, Skabb.. VAD FAN SOM HELST,BARA INTE LÖSS!










Era tankar..
Postat av: Tirja

Men hjärtat!!!!



(fan va det börja klia i hårbotten på mig!!)



KRAMAR <3

2011-09-26 @ 15:47:48
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0