♥ Ledig

Ledig helg, underbart vill jag påstå! Det stavas u n d e r b a r t.
O jag börjar inte jobba förrän klockan 15 på måndag. Inte heller så dumt.

Ikväll ska vi nog ut o äta, o gå på bio. Det ska bli mys.
Lowisen ska till Mamma&Håkan. Tanken var att hon skulle följa med dom upp till stugan. Men nu blev det ingen tur dit, men Lowa skulle få va med dom i stan istället.

Har börjat jobba på det "nya" boendet i veckan, och det känns bra. Blir nog bra det här.. :) Varit på möte, angående assistent jobbet också. O det kändes så jäkla bra, sådär riktigt rätt i magen liksom! :) Så där börjar jag nästa vecka. Mycket jobb, som vanligt.
Längtar riktigt mycket efter lite ledighet och semester.  Är givetvis glad över tredagars ledighet.
Men på riktigt. Tänk er en vecka, eller varför inte två veckor.
Det vore ju guld. Men det är nog långt,långt bort nu. Nästa sommar kanske?

Näe, nu ska jag mysa på med Lowisen.. Tända ljus,o fika mellis i soffan! ♥


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0