♥ Näsblod..

Igår blödde jag näsblod inte mindre än SEX gånger. Det är äckligt,vidrigt och jobbigt.
Dumma förkylning.

Har sovit en himla massa dom senaste dagarna, och jag tror det gör susen.
Har ingen feber idag iaf, och känner mej något piggare. :) yeey!
Lowa är dock hemma med mej idag. Dom skulle ha någon sorts friidrottsdag på skolan, och med tanke på hennes hosta,och att hon i botten har astma. Så får hon faktiskt vara hemma idag, en vilodag. O försöka vila bort hostan.

Vi ska fara in till stan en sväng, på en liten shoppingrunda. Tillsammans med finaste Tirja det blir trevligt! ♥

Efter det blire hem och inta soffläge och kika på "Hur många lingon finns det i världen" för hundratolfte gången typ! Tycker det är världens härligaste film. O Lowa likaså, så vi kikar på den i tid,och otid. :)



Näe, nu blire en dusch för moi..






Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0