♥ sjukling

så jävla förkyld, så jag orkar på riktigt ingenting.
Igår jobbade jag nio timmar, gick även ifrån Torvalla(övre) in till stan. Så långt har jag fan inte gått på lätt tio år.
Aja, det var uppfriskande och skönt.*hooost,hooost*
Eller ja, okej skönt. Men tydligen inte hälsosamt för min förkylning.
Hemma blev det middag, sen somna jag.
Och sov 12timmar, vaknade och hade feber,ont i kroppen och bara BLÄ!
Trotsade mej själv,och bättre vetande och for på jobbet imorse.
Vid två,orkade jag verkligen inte mer. Huvudet höll på att sprängas, jag vill bara grina, kräkas och sova. Feberfrossa Bigtime, och näe usch. Jag gav fan upp.

Blev avbytt, for hem och somna.
Vakna till och stoppa i Lowa mat.
Tur vi hade rester.

Nu ska Lowa i säng,och jag kan äntligen somna ordentligt.








Behöver jag nämna att jag dessutom PMSar värre än värsta soon to be menshaggan!?

Och ja, det är helt okej att skjuta mej nu!


Era tankar..
Postat av: mamma

men gumman..som jag sa tidigare idag, du jobbar för mycket för vad som är bra för dig. Pengar i all ära, meeen..Man kan inte köpa hälsa för pengarna, kom ihåg det!! Stanna hemma och kurera dig riktigt nu !! Kram

2011-09-18 @ 21:24:58
Postat av: Jag

Jag vet mamma.. Har sjukanmält mej idag,och har ledig dag imorrn. Så ja ska nog hinna kurera mej..

Näe,hälsa kan inte köpas för pengar,och pengar är inte allt osv.. Men det är mycket,och en stor del för att jag ska må bra,psykiskt. Och jobbar jag inte mkt,tjänar jag ju heller inga pengar.. Kram

2011-09-19 @ 07:58:34
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Tirja

Söta du! Ja det blev ju lite så! Men det gör ju inget ^^ Man ska ju inte störa folk som jobbar ;) hehe



Hoppas du blir bättre i förkylningen och det! Din mamma har ju rätt!! Man kan inte köpa hälsa för pengarna!



KRAMAR <3<3<3

2011-09-19 @ 10:22:58
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Linda

Ibland måste man ju faktiskt ERKÄNNA att mammor har rätt.. du måste vila dig också, vad ska du göra med alla pengar du får när du jobbat så du ändå inte orkar göra nåt?

Förstår om du mår bra psykiskt av att veta att dom bara finns där på kontot MEN som sagt, pengar är inte allt.. Å fortsätter du som du gör måste du ju ändå köpa, nässpray, alvedon, ipren, treo, näsdukar osv för allt ;)

Ta hand om dig! <3

2011-09-21 @ 09:59:47

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0