♥ @ work

ajjemän,sitter på jobbet, Och faktiskt bara sitter..
Ska se om nån av ungdomarna är sugen på o kika på nån film,eller hitta på nåt annat!
Blir som så jääkla lång kväll annars!

Huvudvärken från hell försvann,tack vare en alvedon hos mormor och lite fika!

Skulle lunchdejta med Tina, slutade allt annat än bra, och jag var faan skitförbannad tillslut.
Ska berätta den historien en annan dag! ;) Komiskt var det till slut. O jag o Tina visste nog inte riktigt om vi skulle skratta eller gråta. Haha.. =) Aja, en annan dag ska jag berätta som sagt.. :)

Fick ett viktigt samtal gjort idag,och lite lugnande ord. Skönt.
Vore väl själva faan om det inte skulle gå bra.


aaaah, saknar lillskrotet så otroligt mkt nu! Har inte umgåtts,pussats och myst med henne sedan i tisdags!
Har bara hunnit träffa henne på mornarna innan jobb/skola. O sen när jag kommit hem från jobbet har hon ju redan sovit. Så jag har fått snusat på hon i sömnen liksom! Älskade trollonge!

Jag o Jesper har typ jobbat om varann hela veckan dessutom. Haha.. Men vi har ju fått nån timme ibland sådär, nån kväll. Alltid något! ♥






Era tankar..
Postat av: Tirja

Ja han va bra söt och tröttnos hela dagen så jag har fått kramar hela dagen, det är inte ofta det händer! :D



Ja men precis :D



Ja det enda jag har bokat är väl att jag ska lämna och hämta lillen på dagis ;)

Så jag är mer än gärna på, på en dejt :D

<3



KRAMAR <3<3<3

2011-09-23 @ 20:21:47
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Ja men det blir bra det :) Hinner jag försöka stöka lite hemma också ^^



KRAMAR <3

2011-09-24 @ 09:11:58
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: cissi

Sju, men shiit. =)

Man har inget val, annat än å palla. Ja som är tokskarj för nålar, blod å typ allt som har me sjukhus att göra blir värsta stålkvinnan. Man måste. =)

2011-09-25 @ 09:56:51

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0