♥ Badet

Jag trotsar mej själv rejält idag, och åker o badar med Lowisen.
Jag avskyr verkligen badhus.
Meeen, vad gör man inte för lillfrökna?

jaja, jag överlever förhoppningsvis.
Utan större men.

Har förövrigt haft såna jäääkla kickääääss bsvärden senaste dagarna,så jag är fan stolt som en tupp!
Hade värsta,värsta ångesten i tisdagsmorse när värdet var på mer än lovligt högt.
Allt pga en liiiten,liiiten jävla utekväll.
Det är/var faan inte värt det.
I det ögonblicket lovade jag mej själv,att aldrig nånsin dricka en endaste droppe,om jag inte fått ordning på skiten före kvällen.
Det fick jag dock.. Yeeey! :)


Näe,nu fer ma!


Era tankar..
Postat av: Hanna

Härligt med bra värden=) Har svarat på din fråga under din kommentar=) Kramen!

2012-04-12 @ 11:30:42
URL: http://hannadiabetestyp1.wordpress.com
Postat av: Tirja

Och jag skulle mer än gärna åka på badet med lillen :(

Men det är som ingen mening för oss!



SAKNAR DIG!!!!!! <3

2012-04-12 @ 12:53:30
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0