♥ LedigaFredag

Jag är ledig idag. Trots att jag är ledig idag, så har jag varit vaken sen halv sju.
 Jag vaknade dessutom, före väckarklockan.
 Vilket iofs inte är det värsta.
Det värsta är/var att jag dessutom vaknade på såå jäkla dåligt humör.
Usch.
Blev inte så mycket gladare,när jag läste smset ifrån min kära sambo,
att Lowas överdragsbrallor o ryggsäck var kvar i bilen,som han hade. På Jobbet.
Meen gaaah!

Det var väl förvisso inte hela världen,o det gick inte o göra så mkt åt.
 Meen,de gjorde ju att min normala morgonplanering liksom bara sprack!
 O det gav mej,om möjligt ännu sämre humör.
Eftersom det resulterade i att jag sprang runt här hemma yr,som en höna. O letade tänkbara grejer,som hon kunde ha istället.
 Det hela slutade med att jag hittade inga extra överdragsbyxor, så hon fick förbud att vara i skogen/lera och vatten.
Tur hon inte ska va på fritids idag.
När hon väl åkt iväg med taxin, insåg jag även att lappen med sommartiderna,som ska vara inne senast idag. Fortfarande låg på bänken.
 Ifylld dock, men kvar här hemma, på bänken.
Tröttsamt.


O när jag sprang runt här hemma, så insåg jag att jag måste faan tvätta.
 O sortera en jäkla massa kläder, o det hade jag verkligen ingen lust med idag.
Skulle även behöva först sopa,sen dammsuga,och slutligen skura trappen.
 Eftersom det förtillfället är en hel jäkla åker där.
Det har jag inte heller någon lust med.

Skulle behöva handla också.
Men va faan, jag vill inte!
Vill inte!

Jag vet helt ärligt inte riktigt alls vad jag vill göra idag.
Jag känner för att grina lite.
Inte för att jag är ledsen, egentligen.
Utan bara för att.

För att jag inte riktigt hinner med.
För att jag önskar att jag hade liite mera tid.
Lite mera ledig tid.
Lite mera ork och kraft.

Jag längtar till sommar, och semester!!!


Tror bestämt jag ska bädda ner mej i soffan,lyssna på musik och bara vara nån timme.
Men jag har såå svårt att komma till ro.
En konstig stress,som är så jäkla svår att beskriva.
Fan.


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0