♥ Ledig Lördag

O igår hade jag en ledig Fredag. Meeen,sa gött! :)
Igår var jag med Lowisen på skolan en stund. Det var riktigt roligt!
O jag är verkligen så himla stolt över min fina lilla tjej! ♥

Sen var jag o Jänet ute på en promenad i finvädret! Sköönt! Fikade lite gott, surrade strunt och planerade en liten semester resa inför sommaren.
Furuvik lutar det åt! Nån som har erfarenheter där ifrån?

Vid fem tiden lämnade vi av Lowisen hos min mormor, för att hämta upp Tina&Dan o sen möta upp födelsedagsbarnet, YosoFine o resten av sällskapet! För middag,o lite firande på O´learys! :)
Trevligt som attans!
Vid tio,tackade jag för mej. Hämtade upp Lowisen o for hem och la oss.
Hann stjäla mej en kram av finaste Stina också! :)

Idag är jag sjukt trött,och seg. O liksom bara är. Ska fara in o storhandla lite om ett tag. O vad som händer sen vet jag inte riktigt? Vi har klassåterträff ikväll, 10år sen vi gick ut nian.
Men jag har fortfarande inte bestämt mej för om jag ska gå eller inte än! :/
Är ju helt ärligt, inte riktigt i form.
O känner mej inte så jäkla sugen på`t faktiskt. Samtidigt som att det kanske vore roligt.
Ååh, denna ständiga beslutsångest!
Har hursom helst lovat att skjutsa in Mikael o co..
Bestämmer mej mest troligt när vi är i stan,typ.. haha!


Ska mysa lite på lillfisan nu, i väntan på att karln kommer tillbaka från lastbilen.
 Som de tydligen va nå krångel med.

Är så glad över min fina lilla familj. Jag älskar er,mest av allt.



Jo, för er kännedom.
 Kan jag tala om att min parfym som jag beställde i Onsdags,fick jag redan i torsdags! ;o) 
Joomensåatte.
Det gillar vi! :)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0