♥ Önskan

Imorn är jag ledig, och då önskar jag mej Finväder och Sol! :)
Framförallt eftersom imorn är den enda lediga dagen, på 10 dagar.
O då tycker faktiskt jag, att jag förtjänar lite sol.
Eller hur!?


I tisdags var jag med om en rätt häftig grej, jag var på spökjakt.
Har aldrig riktigt vetat vad jag tror,tänker osv på sånt.
Men alltså, jag blir fasiken mer och mer övertygad om att dom som lämnat oss, är kvar med oss.
O att vi kan kommunicera med dom.
Jajo,tänker ni.
O det låter helt sjukt. Men alltså, ja.
Jag tror nog faktiskt det.
Vad tror ni!?

Ska försöka skriva mer om det, när tid finnes.
 O berätta vad vi gjorde, vart osv.
Läskigt, spännande, pirrigt, och coolt.
Det är åtminstone en liten summering.



Har en sån härlig känsla i kroppen,så det är sjukt!
Underbart!

Är så glad över min fina,lilla familj.
Min älskade hjärtan. ♥
Vad skulle jag göra utan er?


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0