♥ Skärtorsdag

Har precis skickat iväg,världens sötaste lilla Påskkärring till skolan! :) Haha, hon blev så söt så.. ♥
Ska lägga upp en bild,så fort jag hittar nån sorts sladd till datorn. Dom har nämligen en tendens att försvinna..
Själv så ska jag roa mej med att tvätta idag,kanske till o med städa lite!
Annars så ska det sovas också, eftersom jag ska jobba inatt.
Tror jag ska hänga den maskinen som är klar,o köra igång en ny nu.. O hoppas på att kunna somna om o sova nån timme till redan nu, så ska jag nog klara av natten.

Måste packa o göra grett åt Lowa idag också.
Eftersom hon följer med Morfarn upp till fjälls imorn bitti. :)
Det blir toppen för henne det.. Men de känns alltid lika gruvensamt att skicka bort henne själv.. Ja,jag vet.. jag är skitfjantig. Meen åh. Lillfisan! ♥

Jag har förövrigt inte gjort nån som helst påsk här hemma,överhuvudtaget. Har inte ens tagit in något ris,o satt dun i. För något år sen köpte jag dun,för o fixa ris. Men det dunet ligger fortfarande i ett skåp..Haha! Men vi har ju typ aldrig varit hemma över Påsken, så de känns som överkurs att påskpynta då.. Eller!?

Hur firar ni Påsk? Firar ni ens Påsk?

Nu ska jag ringa försäkringskassan,o kolla vart mitt intyg till skolan tagit vägen, o vart mina vabbpengar sen sist tagit vägen. Dom behövs liksom!


Era tankar..
Postat av: Hanna

Vi firar väldigt sparsamt. Barnen brukar pynta ett ris och sätta upp de påskkreationer de gjort i skolan. Annars är det bara lite god mat och något påskägg som gäller för oss. Är så evinnerligt trött på att alla helger är såååå upphaussade av handeln att man får dåligt samvete om man inte lägger en årslön per högtid.



Nä, vi satsar på att mysa istället=)



Glad påsk!

2012-04-07 @ 17:47:44
URL: http://hannadiabetestyp1.wordpress.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0