♥ Söndagsnöjen

Jag vaknade klockan sex imorse. På en Söndag, en ledig Söndag dessutom.
Vet inte riiiktigt vad jag tycker om det faktiskt.
Så,jag vägrade kliva upp.
Låg kvar o lyckades tillsist somna om, o snarkade på till nio iaf.

Idag ska vi åka in på sjukhuset,och hälsa på Morfar är det tänkt. ♥
O ikväll är vi bjudna på middag till Husås, det blir mys.
Skitlänge sen vi var dit..Så det är fasiken på tiden!

Just nu ligger jag o Lowisen på soffan o bara är. Sköönt!
 Laddar för en ny jobbvecka,en riktig långvecka. Blir nog bra det.
Skola och rutiner för lillfisan igen också.
Hon har tyckt att det varit jätteskönt med lov.
Men jag måste erkänna att jag gillar vardag,och rutiner också. ;)
Nu ser vi framemot sommaren, och semester då!
Det är ju faktiskt inte så farligt långt dit.. Eller nåt!

Har en del viktiga samtal o grejja med till veckan också,spännande!

Igår blev det ingen promenad alls,
 så jag tror bestämt jag ska ge mej ut på en liten tur innan vi far till stan.
 Det är ju kalasfint väder ute,även idag! :) 
O då känns det ju nästan skamligt att bara ligga här.
 Även om det är riktigt skönt.
Har en maskin tvätt som ska hängas också.



Era tankar..
Postat av: Åsa

Husås av alla ställen! =) där är jag i från!

2012-04-16 @ 12:00:26
URL: http://missosd.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja det är jätte fint där men en bit borta ja! =) Allt bra annars då?

2012-04-18 @ 18:37:26
URL: http://missosd.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag pluggar till personlig assistent! Började även jobba med det i dag! =)

2012-04-18 @ 18:38:01
URL: http://missosd.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0