♥ Stavar

Jorå, jag överlevde badhuset.
Det var t.om riktigt roligt och mysigt. ♥
Lowa var så duktig på att simma.. :)
Meen, hyyysch! Det är en överraskning för Tina! ;)
Så nu ska det tjyvtränas mera säjer Lowa. Helst en gång till i helgen,om hon får bestämma!

På hemvägen var jag förbi upp på byn, o lånade med mej promenadstavarna,som farmor hade.
Så nu jääklarns! ;o)
Har ju faktiskt varit riktigt duktig,o rört på mej en hel del på slutet.
Och mer hade jag tänkt att det skulle bli!

Lowisen däck på cykeln är nu nypumpade,så då kan hon cykla när vi är ute o går.
 Perfekt.


Plankan,
bytheway. Är tamejfaaan det absolut jobbigaste jag någonsin gjort.
  Faan tar inte den död på mej, gör nog ingenting det. Jisses!

Men så är jag nog o andra sidan, något utav det mest otränade som nånsin har gått i ett par skor.
På riktigt.


Era tankar..
Postat av: Tirja

Eftersom jag får sammandragningar av minsta ansträngning eller stress, så får jag knappt gå på promenader :( Men jag skulle mer än gärna åka, om jag inte är själv så går det nog lättare ^^



Ja det hade vi ju gärna gjort, men vi har ju aldrig bilstolen hemma! Men nästa gång kan vi haka på :)



Puss <3

2012-04-12 @ 19:50:09
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0