♥ Utemys

Så jäklarns fint väder, o då ere fasiken inte så dumt o vara leeedig ska jag ta o tala om! :)
Har tillbringat större delen av dagen ute på Andersön, grillat korv,fikat gott, matat fåglar,kastat stenar i vattnet o bara myst. Inte alls så dumt! ♥

Älskar känslan av vååår, man blir på så jäklarns gött humör! :)

Håller på o tvättar,o donar lite nu.. Tänkte försöka hinna dammsuga,o torka av golven också. Tror jag ska sätta Lowa på att dammtorka faktiskt! Gäller ju att utnyttja dom små liven,till fullo!;)

Var för övrigt jäkligt hurtig igår, invigde först stavarna o tog en rask promenad, nästan ända ner till vägen. Lowa cyklade. Vi mötte karln,o liftade med han hem.
O på kvällskvisten,efter middagen blev det ytterliggare en rask promenad tillsammans med en bekant. Det var ju så skönt väder,så de gäller ju att passa på liksom. ;o)

Ska försöka ta mej ut på en promenad idag också tänkte jag.
 Får se hur det går.

Näe, lika bra o sätta igång här hemma,så man hinner med något.
Ikväll tror jag banne mej vi lyxar till det med hämtpizza! ;)
O näe, jag motionerar faktiskt inte för att gå ner i vikt,
utan helt enkelt bara för att bli piggare, och må bättre.


För att vara Fredag den 13:e, har jag hittills haft en riktig kanon dag!
 O jag tror bara den kan bli bättre, faktiskt!


Era tankar..
Postat av: Tirja

Ja då är det ju betydligt lättare om man är två ;) Det tycker jag verkligen att vi ska göra, tror lillen skulle uppskatta att få åka och bada, han älskar ju det :D



Jo det är ju som så, den ät lite bökig men det går rätt bra ändå! Jo jag önskar ju så innerligt att jag kunde landa med ett körkort snart, men jag får mig inte för att göra någon teori alls :S Men men det ska nog gå det också! haha



Ja precis! :D



Puss <3

2012-04-13 @ 16:14:35
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0