♥ Baka liten kaka

Baka,baka..liten kaka!
Sjukt opepp på att baka faktiskt! Brukar ju tycka att det är rätt roligt..
Jaja, gissar på att det är lika bra o få eländet gjort. Så det är klart liksom.
Har ingen som helst lust o stå o jäklas med det sent ikväll/natt eller tidigt imorn.
O vädret är ju under all kritik,så det är väl lika bra man håller sig inne!
Lowa ligger på soffan o kikar på Sunes Sommar, o verkar inte heller vara så sugen på att hitta på nåt vettigare.
Karln for på STCC, men jag var verkligen allt annat än peppad på det.
Fasiken, börjar det dessutom regna skulle jag få ett bryt. Haha! :)
 
Näe, det är nog lika bra vi håller oss på hemmaplan, o inne.
Bakandes.
Får se om jag gör kärleksmums, eller en annan kaka som jag fick ett recept på av Monkan!
Lowa kanske också vill baka nåt roligt, när jag väl sätter igång.
Ma får väl si.
 
Måste stoppa nåt i magen också, huungrig är jag!
En kopp The,skulle också sitta fint!
 
Vi tänder lite ljus,o myser till det riktigt tror jag.

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0