♥ Glad Tjej!

Precis avslutat ett väldigt bra,och posititvt samtal. O är nu en väldigt glad tjej! =)
Har iaf 50% garanterat på Jordgubben, till sista September! Yeeey!
Det känns verkligen så himla gött!
Då jag verkligen älskar stället, och stortrivs verkligen med allt! ♥
 
Det är uunderbart!
O sjukt skönt, o få komma tillbaka till mina fina kollegor, o underbara ungar!
 
Jomensåatte.. :)

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Åh va skönt :D
<3

Svar: Oooja, så jäkla skönt! =) Tack för idag min vän! ♥
Joanna

2012-08-07 @ 21:07:03
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: cissi

Hoppar upp hit. Kul att du får jobba där du trivs. =) Ja har varit på Kolmården me, skitroligt. Å ja vill dit igen, mycke djur. Men mycke att gå. Så mina barn får ta å bli lite äldre innan vi åker dit. =)

Svar: Jaa, verkligen.. De gör liksom allt så mkt enklare!haha.. :)Jasså, ja då förstår jag att man väntar nåt år.. :)
Joanna

2012-08-08 @ 18:18:58
URL: http://cissigran.blogspot.com
Postat av: Syster

Åh va härligt :-)

2012-08-09 @ 11:51:33

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0