♥ Trött

tröttare tjej just nu.. o det känns som om jag aldrig har längtat så mkt till helg som nu.
På Söndag ska jag vara heeelt jävla ledig, o det ska bli så jäävla skönt.
Så det är sjukt.
Sova hurlängesomhelst, äta mysfrukost. O inte kliva ur pyjamasen på hela dagen.
Jajjemän,så får det blir.
Det här med att köra jobb 12dar i rad är ju verkligen sådär,alltså.
 
Lowa hade skolstart igår, så nu är vardagen tillbaka även för henne.. :)
Sjukt att min lilla tjej redan går i tvåan.
Helt otroligt,vad fort tiden går!
Skrämmande.
 
Nu står karln o tjatar om att vi ska gå ut en stund..
Blää, jag är astrött, o trivdes ju bra här på soffan.
 
Meen, va gör man inte för o få tyst på dom?;)
 
Ut i skogen på promenad... ;)
 

Era tankar..
Postat av: Anonym

Fick Jesper kläderna av jimmy?
Det kommer nog en sväng till, allt för att du ska måsta träffa mig en sväng vid första bästa tillfälle ;)
Saknar dig tokfia! <3

Hoppas du får vila ut en massa när du blir ledig nästa gång, och altanen går framåt så snart får ni komma hit och äta surfisk med Anders så får jag och barna äta något annat gott ;)
Skulle ju vara skitkul om vi kunde göra det iaf tycker jag ^^
<3<3<3

Svar: Haha, fasiken va brydd jag blev när du frågade om kläderna..Så näe, än har dom inte kommit till oss.. Va tvungen o ringa karln,för jag förstod verkligen ingenting! Haha.. :)Men dom är på väg.. Perfekt ju! Då måste vi ju ses,snart! :)
Ååh, surfisk skiva låter kanon.. Jesper kan sälla sig till dej o barna, så äter jag o Lowa surfisk me anders.. blir ju toppen! :)

Kraaam
Joanna

2012-08-28 @ 19:50:16
Postat av: ♥ Tirja ♥

Ja det va ju så klart jag och ingen annan ;)

2012-08-28 @ 19:50:35
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: ♥ Tirja ♥

Men bra det då så dom inte kommer på villovägar ^^
Jag tycker det låter som en perfekt plan :D
Åh härligt att jag inte är ensam "vuxen" att inte äta det, undra vad vi ska äta för gott då... :)
Får hoppas svågert blir klar med uteplatsen snart bara ;) Annars får vi ha skivan inne!
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! <3<3<3

Svar: Näerå, dom ska inte hamna på villovägar! Det lovar jag.. ;)Haha.. ja, ni får klura ut nå smaskigt.. ;) Tycker dock ni ska lära er o njuta av surfisken.. sjukt gott ju! :D

Kraamar
Joanna

2012-08-29 @ 23:01:55
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter bra det ^^ Man vet ju aldrig med karlarna ;)
Ah va gillar Jesper för mat då?
Haha nån gång, ska jag testa, kanske nästa år ;)
Kraaaam <3

2012-08-30 @ 17:33:17

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0