♥ Julen

Så var julen över, för i år.
Vi hade en jättemysig julafton,här hemma med god mat o trevligt sällskap.
På förmiddagen kom svärmor,o mina föräldrar hit. Vi åt lite gröt,o fikade. Mös, bytte och öppnade lite paket.
O på eftermiddagen,kom Svärfar o dam.
Vi fixade klart med julmaten,o åt gott o bara mös.
Hade julklappsutdelning igen,fikade o bara umgicks!
O jisses,vad paket barna fick! O så otroligt mkt fint, ifrån allt o alla!

Tomten hade vi avbokat i år, då Lowa får fullständig panik av han.
O det var nog det bästa beslut vi tagit, då hon var lugn o glad hela dagen. O inte blev livrädd så fort hon hörde någon vid dörren! :)
Åh, hon var så nöjd o glad! O det värmer verkligen i hjärtat, när man ser sina barn så otroligt glada, o när ögonen verkligen glittrar. Oavsett om det är på jul, eller annars!
 
Dagen innan julafton fick vi först besök av Marcus, Josefin&Jimmy! Fikade o surrade strunt i flera timmar. O barnen fick massa fina presenter ifrån dom. Både gröt,storasysterpresenter o julklappar! ;)
På kvällskvisten fick vi sällskap av Olovsson/Persson med kids.
Åt tjälaknul,o bara umgicks!
O när vi blivit själva, klädde vi granen o poade på.
Mys dag,rakt igenom!
 
Jesper nattade barna, o jag slog in paket tills långt in på natta! Men rätt mysigt o få pyssla på helt ensam, utan varken karl eller barn! O det var ännu mysigare o krypa ner tillsammans med dom sen.
Vi hade lovat Lowa att hon skulle få sova med oss också.. Myspys!
 

juldagen var vi bara hemma o tog det lugnt. Kikade på nån film på tvn o bara slöade.
Jag fick nån konstig feber topp,o sov flera timmar på soffan.
Framåt kvällen skicka jag karln till Almåsa,på baluns! O hade kvalitetstid med barna!
Kröp ner i sängen,o bara låg o pratade med Lowa i flera timmar!
Hon är så otroligt klok o fin. O jag är så stolt över henne!
 

Igår fyllde morsan år, så då var vi dit o firade henne! Svulla julmat,o fick massa gofika! :)
 
Fick även världens överraskning igår. O jag är så glad för vissa personers skull. Jag började nästan gråta!
Längtar så!
Iiiih! =)
 
 
      
 
 
 
 
 
 
Joo, idag blir även Edwin 1månad.. Sjuukt ere, sjuuukt vad tiden går!!
Älskade lilla trollonge!
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

♥♥♥♥♥♥♥

2012-12-28 @ 13:00:31
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: mamma

Morsan..? Mamma, om jag får be..;)

Svar: Äh... Same,same!:)
Joanna

2012-12-29 @ 17:53:59

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0