Så var även den här dagen över..sitter o knaprar skorpor,o dricker mjölk!
Lyssnar på musik,funderar. Skrattar och gråter.
Kom på att jag borde ge mej på att försöka baka farmors skorpor någon dag, fanns inge godare!
Jag hoppas du bjuder Henke på dom,farmor. Han skulle älska dom.
Pannkakor kan du också gärna få bjuda han på..

Fick faktiskt en hel del tvättat imorse/förmiddags. Skönt!
Nu ska skiten bara vikas,och läggas in. Det är fasiken det jobbigaste.
Så det får bli morgondagens bekymmer. Likaså dammsugningen.

Fikade frunch tillsammans med Jänet,och små trollena.. 
Innan jag och Lowis,for o hälsade på mina små jordgubbar på dagis idag, kändes så bra. O de var så mysigt,att
träffa både dom,och mina kära jobbarkompisar,samt föräldrar.
Hann förbi Anna,o minibebis också! Myys.

Åt en middag,med en älskad vän..O medans Lowisen dansade tog vi en latte.
Underbara fina vän!
Så skönt att få träffas och prata.
Det behövdes, för oss båda. Det gör så ont,att se någon man älskar må dåligt. Det bara är så.

Hade tänkt åka till Ås på kryddparty efter Lowisens dans, men med en trött tjej,blev det hemfärd istället.
Skönast för henne.
Och min Energi är liksom totalt borta!

På fredag vankas det AW för mej, tillsammans med mina assistentkollegor. Just nu ser jag verkligen framemot det. Tror det behövs. Det känns så. Så jag hoppas det känns lika,när fredagen väl är här.

Nu skulle jag vilja att min man kom hem,för jag behöver en kram..

Varför ska kvällarna vara så jobbiga för? Varför blir allting,mer "verkligt" och påtagligt just då?
När man ska sova.. Jag vill knappt sova. Jag är konstant trött,men är fan rädd för att somna.
För somnar jag,så kommer mardrömmarna. Och med mardrömmarna kommer paniken.
Och med mardrömmar & panik vaknar jag och gråter.

Näe,tror jag ska ta och ringa min älskade man,för lite kvälls surr..
Det behövs, lite mera just nu.. Oh,jag är så glad att han finns! Älskade,älskade underbara.

Era tankar..
Postat av: Tirja

Åh jag vill bara vira in dig i en filt och hålla om dig tills allt är bättre! (inte för att jag skulle våga göra så) Men det gör så ont i mig att veta, jag vill ju inget annat än att du ska vara lycklig och må bra, få allt det där bra som du förtjänar!

Massa kärlek och varma kramar åt dig min fina vän <3

2012-02-22 @ 22:39:03
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0