♥ huvudvärk

att somna med huvudvärk, och att när man sen vaknar flera gånger under natten (läs typ, 20..antal faktiska sömntimmar = max 2 ),och inser att huvudvärk är kvar..det är sådär!
O att sen inse när den där jävla väckarklockan ringer (ligger då alltså fortfarande halvvaken o vrider på mej,men har inte orkat förflytta mej till köket), att huvudvärken fortfarande är kvar.
Det är faktiskt inte okej.. Att börja dagen med treo, känns inte heller riktigt okej.
Men jag måste faktiskt ta mej på jobbet. Lönekuvertet blir liksom tunnare,och tunnare.

Igår när jag satt o skrev fick jag yrsel. Inte lite yrsel, utan skitmycket yrsel.
Det gungade som tusan i huvudet,o att ställa sej upp va otänkbart. Jag fick hasa mej ner på golvet ifrån soffan, för att få benen i högläge,o huvudet lågt. Det fortsatte gunga. Ruskigt obehagligt,faktiskt.
Till sist lyckades jag slita bort tejpen i nacken. O efter ett tag gick det liksom bara över.
Vad hände liksom? Kan det bero på tejpningen? Vet att det blivit nästan sådär förut.. O då var jag också tejpad,har jag för mej.. Det är ju jävligt trist om det är tejpen som gör det, för jag tycker den hjälper i övrigt.
Tror jag måste fråga min massör.. :/
Tejpen nere i ländryggen sitter dock kvar,o gör gott..

Voine,Voine.

Räcker det inte med allt annat strul, med min jäkla kropp?
Det är liksom bara fel,och trasigt.. Väldigt ocoolt faktiskt,och frustrerande. Jätte frustrerande.
Gaaah.

Näe, en dusch i väntan på att treon ska verka, sen blire jobb!
Hoppas på en relativt lugn dag, för att undvika ett riktigt breakdown.
Jomensåatte.

Era tankar..
Postat av: Tirja

Tänk om jag hade kunnat ta mig för det där jävla körkortet, eller att ni bodde på gångavstånd! Vad jag skulle vilja det!

<3



Jag tror också att det är riktigt viktigt att få gå på begravningen, det känns som att annars kommer man fortsätta fundera!

Saknar dig massor, tänk om livet kunde vara lättare!

<3

2012-02-28 @ 08:43:57
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Haha men det behöver du absolut inte göra!

Det är ju det här som kallas livspusslet va!

Man ska försöka få till allt, men det saknas allitd bitar!



Ja utan taggar vore utmärkt alltså!



PUSS <3

2012-02-28 @ 09:00:09
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0