♥ jävla skitdag.

jävla skit dag,ifrån helvete.

Tårarna bränner bakom ögonlocken,och jag är millimeter från att börja grina,ungefär
hela tiden.
Haft sjukt jävla ont i magen också. Alla kanske inte har gått sönder ändå?

Om tjugo minuter borde jag åka in mot stan,och AfterWork.
Jag har verkligen sett framemot det,men just nu känns det bara,inte så.

Jag vill bara dra täcket över huvudet,gråta, och inte kliva upp nå mer idag.
Helst inte imorn heller. Näe,det är precis vad jag vill,eller snarare inte vill.
Jag vill inte.


Paniken,som sitter i bröstet just nu..är allt annat än något jag är van vid.
Den får mej bara att skaka,och tyst skrika inombords.

Lowa och Jesper for till Krokom,så här hemma kan jag ju inte sitta själv.
Då blir jag uppäten inifrån. Äh,skärpa till sej. Torka tårarna,och ge sej iväg.
Det blir nog bra..det måste det bli.




Era tankar..
Postat av: Ida

Och bra blev det ju:-)

2012-02-26 @ 19:22:25
URL: http://idabergochdjupadalar.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0