♥ Long time, no see..

typ.. Livet rullar på i vanlig ordning, med jobb och vardag.

En hel del har hunnits med sedan sist jag skrev. Både roliga och tråkiga saker.

Har hunnit umgåtts med folk som får mej att skratta och må bra. ♥
Grundmålat en hall, som senare blev viit & fiiin.
Barnvaktat Sixten,o myyst!
Jobbat,massor.
Kokat lingonsylt.
Har inhandlat mej en skitsnygg vinterjacka. Äntligen! :)
Har även införskaffat en ny felitån. En vit och tjusig sak,som jag försöker bli kompis med.
Varit på begravning.En jobbig,men fin dag.
Firat min mormor som fyllt år,och fått god tårta.
Kikat på Melodifestivalen.
Firat Svärfar,och ätit gooomat.
Surrat i telefonen med Lillasyster.
Kokat ägg i två timmar, dom blev nästan stekta.
Ätit semlor.
Starkt övervägt att vrida nacken av Doris, både en och femton gånger. ;)
Promenerat.
Myst massor med mina finaste hjärtan. Jesper & Lowa. ♥
Gjort läxor med Lowa.
Gråtit & Skrattat.
Inhandlat längdskidor till Lowa.
Kramats med Jeanette. ♥
Ätit en mysig frukost med Susanne. ♥
Tagit massor av prover.
Sett en del bra filmer,och en del helkassa.
Frysit.
Haft soffhäng med Tina. ♥
Spenderat en heldag med Linda. ♥
Tillbringat två dagar på akuten,och sedan en vecka i sängen...


O här ligger jag än, därav tillfälle att slänga in ett inlägg. Typ!
Här ligger jag då alltså, med en jävla smärta i magen. Just i skrivande stund känns det rätt okej.
Tacka vet ja smärtstillande! Just nu vill jag bara att varenda jävla cysta,som sitter på mina arma,stackars äggstockar ska gå sönder. Med hopp om att värken förhoppningsvis ska släppa. Ofarliga må dom vara, men ont gör det ändå.
Skiiitgrejer!
Jag vill så gärna kunna jobba till veckan. O nästa helg ska vi ju på en liten Lööövweekend också. O då tänker jag minsann inte ha ont,o ligga så här. Såärebara!

Idag drog Lowas dans igång igen, trodde vi ja! Efter en jäkla massa strul,fick vi veta att det skulle vara idag.
Halv fem. Väl på plats,visar det sej att dom satt henne i fel grupp. Idag dansade 10-12 åringarna street. O där är hon ju på tok för liten för o va med. Så, på Onsdagar klockan 18.00 ska hon dansa.
Så det får bli ett nytt försök nästa vecka helt enkelt..  gaaah!




Era tankar..
Postat av: Emma

kokat ägg i två timmar?! hur lyckas du?

2012-02-11 @ 22:21:01
URL: http://lifebyemmasofia.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0