♥ Ny frippa.

en liten parantes bara, i fredags var jag och mannen och blev klippta och snygga. wooopwooop.
Jääklarns så bra det blev. Jag är asnöjd! Som vanligt,när Jänet varit i farten! ♥
Den här gången var vi något mer wild and crazy än vanligt,så
vi rakade båda sidorna. Men jag kan ändå ha det som jag brukar. Dvs, med/som en sidecut. Sjuktsnyggt tyche je! ;)
Karln gjorde också lite "mera" frisyr, mer snagg och lite mohawk. Tjuuusigt. Nästan så de pirrar lite extra,efter alla år.. ;)

Ska försöka slänga i lite färg också. Som pricken över i:t liksom! :)

jaaarå,jag vet att ni skulle vilja ha en bild.. ;) 
men,näe. Med tanke på att jag är rödögd,svullen,blek och lufsar runt i pyjamas idag,så besparar jag er det.


och apropå paranteser,så har jag äntligen på min kallelse till min provtagning! Den 25e, 07.30 ska jag infinna mej. Två månader efter att vi var på den förra provtagningen. Vars provsvar vi inte ens fått.
Svensk sjukvård,i ett jävla nötskal! gaaaah.

o jorå,min telefon funkar inte heller. Skitgrejer. Men luuugn, jag tänkte försöka inhandla en ny vid löning, så fram tills dess når ni mej via post. Alternativt flaskpost,då det kan klassas som säkrare.


Vill passa på att Gratta min kära vän Pär,och hans Lina också! Som blev föräldrar till en liten Loke igår! :)
Stort Grattis till er! :)





Era tankar..
Postat av: Tirja

Men jävla telefon har också gett upp :( Den stänger av och startar om sig själv lite hur som :(



Dåligt att ni inte fått provsvaren än :( Men bra men en ny tid iaf! Tänker på dig gumman! <3<3<3

2012-01-16 @ 16:42:04
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0