♥ Min dag!

Idag är det min dag.. ♥
26 år, jäklarns.
Närmar mej fasiken 30 med en jäkla fart.. Måste betyda att mina föräldrar närmar sej hundrasnåret.Minst.
 
Sovmorgon imorse hade jag bestämt mej för. Klockan sju ringer min syster. Tack,älskade syster!
Ånäe, jag svarade inte. Men jag vaknade, o då var jag kissnödig.
Så då va jag tvungen o gå på toa,o då blev jag ju hungrig. Så då blev det frukost.
Kröp dock ner igen, och vid tiosnåret kom lillfian och sjöng för mej!
O uppvaktade mej,med ett jättegulligt kort & ett fint halsband!
 
Har även fått ett fint kort,av min älskade syster!
 
Har tagit ledigt idag dessutom, skulle egentligen ha jobbat kvällen. Men det var jag sjukt osugen på.
Så då tog jag ledigt! När man fyller år får man lyxa till det! ;)
 
Jag o lillfian poppar musik,o myser på. Inväntar att Mamma&Håkan kommer förbi på lite fika..
 
Ska bara vara hemma,och hänga heela dagen!
Har beställt Thaimat av mannen också!
 
Så, för den som är fikasugen så finns det diverse och smaska på här! ;)
 
 
Grattis till Mej!
O Grattis till Angelica,Sofie och mitt lilla kusinbarn Quinn som också fyller år idag! =)
 

Era tankar..
Postat av: jeanettan

vilken fin bild...kanske att vi ska ta en sån frisyr med rakat på sidan?! vad tros... du får komma ner någon kväll här:)

2012-07-02 @ 20:52:59

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0