♥ Blööhö!

Jag har ont i huvudet, sådär ont så jag typ vill grina. O sova, sova hjälper inte.
Jag somnade på soffan halvåtta igår, vaknade två timmar senare. Ont i huvudet.
Åt jordgubbar,somnade om. Vaknade mittinatta,Ont i huvudet.
Värmde vetekudde o la på nacken,tog piller o somnade om.
Vaknade sex imorse, Ont i huvudet.
O nu har jag genomlidit en hel dag med huvudvärk,på jobbet.
 
Kan inte riktigt avgöra om det kommer ifrån nacken,eller bihålorna? Eftersom jag är förkyld,o allmänt hängig o krimen. Men samtidigt så har jag ju ont i nacken också.
Har ju dock precis avslutat en penicillinkur, o den borde väl ha tagit död på di flesta bakterierna, kan man tycka.
Eller åtminstone jag.
 
Tror vi ska ta och göra lite tomtegröt,o en smörgås till middag idag. Det är typ vad jag pallar med.
Sen ska jag bädda ner mej i soffan, och hoppas på att jag piggnar på mej.
O att Lowa roar sej själv,typ.
 
 
Middagen i måndags med mina kära kollegor,var verkligen toppen! :)
God mat,och perfekt sällskap. Tror vi blev sittandes där i fyra timmar..haha!
Trevligt som attans! =)
 
Näe,nu ske ma äta!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0