♥ Bomb

Är vissen idag, har iofs varit vissen och halvtussig i en vecka snart. Men har tjurat på o jobbat iaf. Har ju liksom inte varit så klein. Är väl iofs inte så jätte klein idag heller. Men hade en fruktansvärd huvudvärk imorse,var småfebrig, o kände att jag liksom inte skulle fixa denna dag. Har dessutom ont i magen,o har rännt på toa precis heela natten. O skvättkissat några ynka droppar. Urinvägsinfektion, IGEN! Men jippie!
Hade iaf turen o fick en jourtid igårkväll på akuten, så jag fick penicillin redan då. Imorn borde det kännas bättre, får vi hoppas..
 
Vi hade Midsommarfest på jobbet igårkväll, hade turen på vår sida. Så det var kanonväder!
Mysigt som attans, med sol o grillat! :)
Fick superfina champangeglas,av dom fina föräldrarna också! ♥
Håller faktiskt på o tvättar lite nu,o poar på här hemma. Lowisen hjälper mej att städa o röja lite! Sköönt.
Måste fara in till stan också, vilket tar emot.
Måste dock på Apoteket och hämta ut penicillinet. Fick ju bara med mej tabletter för igårkväll,o två till idag. Av doktorn igår. Doktorn som förövrigt var en utav dom bästa,trevligaste och mest professionella jag någonsin träffat, och helt ärligt. Jag har träffat en heeel del olika. Cred till han.
 
Skulle behöva göra nån form av storhandling också. Känns ju sådär roligt. Tror det får vänta till karln slutat, helt enkelt. Men jag måste köpa Jordgubbar.
Jag ♥ Jordgubbar.
 
Näe, nu ska tvätten hängas, o dotra ska spela nåt spel på datorn.
 
Jag släpper snart bomben. Om jag törs.

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Väntar med spänning ;)

2012-06-21 @ 14:34:47
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Meeeen jaha, höll ju på och skriva mer...

Tänker på dig gumman, hoppas ni får lite mys idag även om du är tussig!
Saknar dig massor och önskar så att jag hade ork och att det fanns tid för oss och sällskapa lite ju!

PUSS♥♥♥♥♥♥♥

2012-06-21 @ 14:36:40
URL: http://tirja.blogg.se
Postat av: jeanettan

Men låt oss storhandla ilag!! Puss

2012-06-21 @ 19:53:05
Postat av: jeanettan

Do it!

2012-06-21 @ 20:38:32
Postat av: TiNAWiNA

<3

2012-06-22 @ 09:47:18
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0