♥ Bra dag

Jag och Lowisen satte äntligen igång med bakandet.
Hon gjorde jättefina Noblessekakor, och jag gjorde chokladsnittar och nougatrutor.
Hjorthornssaltet saknades dock,tills Jesper va på affären i eftermiddags.
Så kubben får bakas imåra, efter jobbet.
Hann dammtorka o städa en del iaf! ;)
O fli iordning i sovrummet också, Jesper o hans far hjälptes åt att bära ner det gamla,stora aset till tv som stått kvar i sovrummet, alldeles för länge.
Men nu blev de grett,och jag är nöjd.
So looong! =)
 
Fick sällskap av Marcus&Ulrica på eftermiddagen också. Spelade krocket/fotboll ute, och bara slöade inne på soffan. Innan vi gjorde iordning tacos for dinner. Fick sällskap av Johan&Tina,och Jimmy&Josefin också.
Trevligt! :)
 
Det är mys,att kunna omge sej av människor man genuint tycker om!
När främmandet åkt hem,landade hela familjen i soffan.
O här ligger vi än, sånär som på karln som fick åka o agera jourhavande chaufför en sväng.
 
Jag har lovat Lowisen en mysochsovapåsoffan kväll/natt.
Så de ska väl hållas. Får dock se om min rygg pallar o sova här också.
 
Gissar på att vi inom en väldigt snar framtid, slumrar bägge två.
Jag är trött&sliten och ska ju faktiskt upp o jobba imåra.
Jobbar bara kort dag,förvisso. Men endå, dessa jäklarns helger! Blää.
 
Men nästa helg är jag fasiken helt ledig. Wiihoo!
Det ska jag njuta av,och verkligen bara vara. O göra roliga&sköna saker,som jag gillar att göra.
 
 
GodNatt!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0