Imorn skulle min vän ha fyllt 27 år.. Skulle behöva en kram av han..
Istället åker jag och tänder ett ljus vid hans grav. ♥
Konstigt,och orättvist hur livet blir.
Har så mkt jag skulle vilja berätta. O så mkt jag skulle vilja att vi skrattade tillsammans åt.
Rocka himlen,lite extra imorn älskade vän! ♥


Ska väl ta o göra mej iordning,så vi kommer iväg nån gång!
Examensmiddag/fest ikväll också, för Ulrica..

Livet fortsätter o snurra på i hundraåttio. O jag hinner inte riktigt med..
Har inte så mkt o komma med här heller, känner jag.
Så det blir långt mellan gångerna, förhoppningsvis blire bättring.
Framöver nångång.


Era tankar..
Postat av: Nettan

Tänker på dig min älskade vän...är inte lätt vid sådana speciella dagar!! Hoppas de går bra vid graven,å hälsa Jesper att köra rackarns så försiktigt...ni är alla dyrbar last . Puss puss

2012-06-02 @ 23:30:28

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0