♥ Anton Hysèn

Han ska på riktigt få bli min nya stallpojke. Nu har jag ju förvisso inte längre nåt stall, där jag kan gömma han.
Men jag kanske kan få låna en bit av grannens fjös?
Han skulle passa perfekt där.

Han skulle liksom bli the chief,bland stallpojkarna.

Han är fan het, trist för alla girls att han är gay dock.
Desto roligare för killarna.

Hur gammal är han egentligen? Börjar jag bli en snusk kärring?


Nu kom karln hem också, vilken surprise!
Mys!  ♥


För övrigt så har jag o Lowa storstädat badrummet tidigare ikväll, nu skulle man lätt kunna äta en romantisk middag där. Fräääscht!
Det hela ledde även till att vi åt middag, 20.15.. Peerfekt!

Tacos o mys, till Let´s dance!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0