♥ Blahaa..

Jag var så sjukt,jäkla trött imorse när den där jäkla väckarklockan ringde.
Jag ville bara grina,och det gjorde jag..fast lite senare.
Lowa sov tack o lov hela natten.. Hosta och snora som sjutton,men vaknade aldrig riktigt. 
Jag låg däremot o vred o vände mej,alldeles för länge.


Nu ska vi packa oss in i bilen,o åka in till stan en sväng. Måste inhandla lite förnödenheter,och gå på apoteket.
Fylla på både medicinförråd,och insulinförråd. Lowa får så lov att bli med..

Biljäkeln behöver tankas också är jag rädd. Tanka är förmodligen något utav det tråkigaste jag vet. Framförallt när man måste åka en mils omväg,bara för att få eländet gjort dessutom.

Jag nyser förövrigt i tid och otid,och ber till något om att jag inte ska behöva bli sjuk. Jag har absolut inte tid med det,och framförallt inte råd...Fasiken!



L e s s !

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0