♥ Deklarerat

Japp, nu har jag deklarerat. Skönt o ha det gjort faktiskt!

Men det skrämmer mej fasiken,vad mycket mina resor till o från jobb faktiskt kostar!
O att man sen får tillbaka ungefär ingenting av det!

Aja, jag hoppas som sagt på att få tillbaka en liten slant iaf.. Skulle sitta fint till semestern!
Vart det nu bär av? Bär det av nånstans!?

Joorå, vi har sagt att vi ska åka bort iaf. Vart återstår att se.. Men mot sydligare breddgrader iaf.
Knappast utlandet, men södra Sverige iaf! ;o)



Hit skulle jag ju iofs inte ha nåt emot att åka igen! ♥



Sol,värme och inga måsten!
De är ju underbart! :)


Era tankar..
Postat av: Tirja

Haha så mycket kan du inte ha att ta av vännen! ♥



Krya på er och SLUTA STRESSA HJÄRTAT! Jag blir ju nästan stressad av att läsa hur du stressar!



2012-03-29 @ 22:14:32
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0