♥ energi

Igårkväll fick jag ladda batterierna,och få lite ny energi.
Det var välbehövligt.
Vi var bjudna på middag hos Jänet&Christoffer, och det var så mysigt/trevligt/roligt..
Underbart! ♥ Det behövdes verkligen.

Har bebisvaktat MiniSebastian och hängt på sjukhuset mest hela tiden sen i torsdags. Så att han fått vara med mamma sin. Lillfisen! Så snäll liten kille, meen shiiit va ovan man är det här med vaknätter,och spädbarn. Det är fasiken snart åtta år sedan Lowa var nyfödd. Sjukt vad tiden går!
Men i Fredags opererades äntligen Anna,så nu är eländet bort. O idag skjutsa vi hem henne ifrån sjukhuset.


Ikväll ska jag på föreläsning, av ViktorOlovMattson. Ska bli riktigt spännande att höra om äventyret.
Kände mej dock jäkligt opepp på att fara iväg på nånting alls ikväll, skulle bara vilja vara hemma o mysa med mina hjärtan. Samtidigt som jag väldigt gärna vill höra föreläsningen.

Nästa helg är jag faktiskt också ledig, och då ska jag tamejfan bara vara. Mysa på hemma, o kanske inte ens lämna gårn på hela helgen.. Ååh, det ska bli så skönt. Längtar redan dit, blir en tight o stressig vecka med massor av jobb.

Livet snurrar på i en rasande fart,o jag hinner knappt med..gaaah!
M å s t e a n d a s.

Tror jag ska försöka vara ledig med Lowa på påsklovet, om det funkar.
Nja,snarare om det finns personal,och om ekonomin tillåter lite ledighet.


Näe, nu ska jag slänga i mej och barnet lite käk,innan jag ska iväg.
Timmerbilen har gått sönder,så Jesper var tvungen o fara iväg.. Lowisen får hänga med Christoffer o barna,tills Jesper kommit hem.. Tur man är omgiven av snälla&fina människor! ♥

Önskar bara att tiden för att umgås med alla vänner, bara fanns. ♥


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0