♥ Nattvak

När jag precis slumrat till kom lillfisan..Så nu sitter jag här,fortfarande vaken..
Jag har varit så trött,så trött. Och är fortfarande.
Tänkte strax försöka krypa ner igen,vill bara försäkra mej om att hon sover någorlunda först.
Uffa, inte lätt att vara liten,sjuk och ledsen. ♥
Hoppas verkligen hon får sova hela natten nu.. Mitt lilla hjärta!


Lyssnar på en himla massa musik också, och det ger en verkligen massor av minnen!
Fina minnen!
Man vill både skratta,och gråta.
Musik är känslosamt,så är det bara.




We´ve been promise for an angel, choosing living our lives.
Once and all,promise for an angel. Loose it all,rolling the dice of our lifes.



So when I woke up,I was all alone.
With a broken heart,and I´ll take it home.
And I asked him now, what would you do?
If here hair was black,and her eyes were blue?
You`ll see I travel around,I been all over the world.
Boys, I´ve never seen nothing like a Galway girl..



Tattos and memories,and deadskin on trial.
For what is worth, it was worth all the while.
It´s something unpredictabel, but in the end it´s right.
I hope you had the time of your life.



I´m the one who wants to be with you.
Deep inside I hope you feel it to.



Det var en gång en liten fågel,ja en fågel. Han bodde på landet.
Å Roger hette han, han ville gärna leka me sina vänner.
Me sina vänner. Ja de ville han.



Hallå du gamle Indian.
Har du glömt de dar, då din farfars far satte skräck bland klippiga bergen?



Kärleken kommer genom fönstret, knackar på min dörr.
Det kryper runt i kroppen,som det aldrig har gjort förr.
Jag fyller varje rum,både mörker o ljus.
Sen jag fann dej,så lever jag i kärlekens hus.



Just idag är jag stark, Just idag mår jag bra.
Jag förs framåt av kraftiga vingar.
Just idag är jag stark, Just idag mår jag bra.
Jag har tron på mej själv,på min sida.
Jag har väntat så länge på just denna dag.
O de är skönt att den äntligen kommer.



För The botten is nådd, hur långt kan man gå?
Hur lågt kan man sjunka, hur kasst kan man må?
Kändes förjävligt innan,men de börjar bli lite bättre nu min vän.
Om jag tappar fästet o trillar ner, ska jag klättra upp igen.



Den vackraste stunden i livet,var den när du kom.
O allt var förbjudet.
O allt som vi gjorde den stunden, vill jag göra om.
För det ekar i huvudet.
O det blod som jag trodde var stilla, det fick du att rinna den uppgivna röst som jag nyttjar så illa fick du att försvinna.
O jag somna den natten, i tron på att allt var en del, i en kärlekshistoria.
Men det visade sej dagen därpå att jag hade gjort fel, när jag gav dej en gloria.
O den stund som jag kände så nära, var blott alvedon.
O dom himmelska ben,som jag ville förtära,dom gick därifrån.
Så kom änglar,kom älvor det börjar bli kallt.
Graderna sjunker så fort överallt,o det hjärta som skulle bli ditt på nåt vis.
Det fryser nu sakta till is.



Shore your my angel, your my darling angel.
Girl your my friend when I´m In need, Lady.
Your a queen,and thats all you should be treated.



Det är natt långt borta,när jag får besked.
Allting är över, du finns inte mer.
Sista gången jag såg dej, var du gammal o trött.
Men i hela ditt liv,höll du huvudet högt.



Du är allt jag nånsin önskat, Du är allt jag nånsin drömt.
Du är den som får mej minnas, alla drömmar jag har glömt.
O du är den som får mej hoppas,du är den som får mej le.
All min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge.

För du är där när ingen ser mej, du är där när stormen yr.
Du är där när natten skrämmer, o du är där när dagen gryr.
O jag vill alltid ha dej nära, när som åren läggs till år.
O vad livet vill oss lära, är att framtiden är vår.

När som klockarna har stannat, o tiden tycks stå still.
O man inte vågar säja, det man längst i hjärtat vill.
Då ska vi ta varandras händer, då ska vi minnas denna dag.
O förstå att vad som än händer, är det alltid du o jag.

För Du är allt jag nånsin önskat, Du är allt jag nånsin drömt.
Du är den som får mej minnas, alla drömmar jag har glömt.
O du är den som får mej hoppas, du är den som får mej le.
All min kärlek får du bära, all min längtan vill jag ge.
Ja, all min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge.




För om du tappar modet och faller ner på knä, kan du vila här hos mej.
Som en klippa i stormen att luta dej mot, och jag sviker aldrig dej.
Jag ska följa dej genom eld och vatten, över land och hav.
Jag ska älska dej tills hjärtat slutat slå.
Från de högsta berg, till det djupaste av dalar ska jag gå.
Genom tid och rum, ja alla mina dagar ska du få.






Hur kan man bli så trött av att göra ingenting hela dagarna!?
Jag bara undrar..




Nu ska jag knoppa iaf, lillfisan sover o verkar ha tänkt fortsätta med det.
Bara hoppas det håller i sej,heile natta. O att min sjuka värk igår natt håller sej borta.
Vägrar behöva höja medicinerna.
Vägrar,vägrar,vägrar.


Era tankar..
Postat av: Tirja

För att du har ett sjukt barn hemma, det kan trötta ut den mest pigga människa!

Oron och omsorgen för dom små kräver sin energi!

(och får man inte sova på det blir man ju som en zombie)

Så jag hoppas prinsessan fått sova inatt och du med min fina vän!



Oh ja musik är så känslosamt, vissa låtar kan man knappt lyssna på utan att tårarna sprutar och andra får hjärtat att hoppa av glädje! ♥

2012-03-29 @ 09:08:51
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0