♥ jojo

Vi hade Lilla Vasaloppet på jobbet idag.. sötaste ongarna! Dom ger verkligen energi. ♥

Efter jobbet blev det en blixtvisit in på sjukhuset, inte för att hälsa på morfar idag dock..det hanns inte riktigt med. :(  Idag var det för att besöka en älskad vän, som fått gallsten. Hjälpa henne att inhandla lite förnödenheter o så.. O hon fyller dessutom år idag, stackars Anna!
O dessutom har hon ju MiniSebastian,hemma också. Jag lider fasiken med henne. O önskar så att jag kunde göra något,för henne.

Hade lovat Lowisen att vi skulle hälsa på Jänet med familj direkt efter skolan också, så dit for vi så fort jag hämtat Lowisen. Med oss hade vi med lite muffins som vi slängde ihop häromdagen. Myys! :)

Där hade vi ju turen att bli bjudna på middag också, gött o trevligt! :)

Strax före sju öste vi upp på Bua, för att hinna rädda min natt.. Mao, köpa nässpray!
Så nu borde jag överleva natten.

Imorn natt ska de jobbas, det känns så jäkla grett när man tar på sej o jobba nån natt emellanåt. Man tänker liksom bara, dollars! Men usch så gruvensamt det börjar kännas,när det där jäkla passet närmar sej!
gaaah. Jag gillar ju egentligen inte att jobba natt. Fast jag vet att det aldrig är några problem.
Har mått rätt okej när jag jobbat mina nätter. Men ändå.. O att Lowa måste sova borta,bara för att man ska jobba. Det är jäkligt ocoolt.

Meeen, jobbar man mycket tjänar man mycket pengar. O med pengar kan man göra roliga saker..
O jag satsar faktiskt på tre veckors semester till sommarn! Det ni! ;) O om de ska gå runt, så ere nog bara o bita ihop,och typ jobba arslet av sej framöver. Huuuh!

Har tagit på mej två extra nätter i påsk också. Utöver mina andra påsktimmar. O de vore ju självafaan, om inte alla dessa storhelgtimmar märks i lönekuveret! Då måste jag nog gråta en skvätt. På riktigt.


Näe, nu ske ongen i säng.. o jag tänkte lägga mej o läsa lite,innan Grey´s börjar.. Jojjomän.

Måste ringa moschan också ju..



Era tankar..
Postat av: Tirja

<3

Inte ska du grina heller!

Vill ju bara att du skulle veta det, att du är det!

<3

2012-03-15 @ 11:00:14
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0