♥ Rastlös

Är man ledig en dag, då är det skönt att inte ha nånting att göra. Då är det liksom härligt att bara vara hemma. Men när man,som idag är hemma med sjuk lilltuss, då är det inte så jäkla skönt faktiskt!
Jag blir rastlös,och klättrar nästan på väggarna.
Tur Mikael kom o åt middag med oss! Det livade ju upp dagen lite iaf! :)

For ner på byn,och fyllde på glassförrådet också. Lowa följde med, men var fasiken helt färdig.
Lillfisan, det är ytterst sällan hon får sån här hög feber, så hon blir så här hängig. ♥
Hon har dock inte sovit på hela dan, så hon somnar nog snart.
Däremot så har vi plöjt x-antal Svensson,Svensson avsnitt idag, samt spelat både yatzy o plockepinn.
Plockepinn är fasiken pillrigare än jag vill minnas!

Hoppas på revansch imorn, eftersom det bli hemmadag även då.
Mitt stackars lilla hjärta! ♥

Nu ska vi krypa ned i sängen tillsammans,kramas, äta glass och kika på Familjen Annorlunda!
Mys ska de va, oavsett om man är sjuk eller inte! ;)
(uppdatering; Lowisen snarkade redan när jag va klar med inlägget!)


Har en frukostdejt här hemma med en jobbarkompis imorn också, det blir mys!
Trevligt att träffas,trots att man är hemma o vabbar.. :o)

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0