♥ Spottar

Jag liksom bara spottar ur mej inlägg efter inlägg,när jag bara är hemma..
Det ena oväsentligare än det andra..
Men, Allt för att fördriva lite tid, o för att slippa ta tag i måstena, typ..
Dumt!

aja, häromdagen kikade jag på "Efter tio" och nu sitter jag här o kollar på "Debatt"
o det är inte första gången.

Betyder det här att jag börjar bli gammal!?

Är min ungdom förbi nu!?


Stickade förövrigt klart Lowas pannband igår, nu ska jag bara räkna ut, Huuur jag gör för att avsluta det hela..Med andra ord. "Fästa" det typ? Det är ju liksom lätt tio år sedan jag ens stickade sist, såå nån som vet hur man gör!?
Det kommer hursomhelst bli kickäss snyggt! Sådetså! :)

Era tankar..
Postat av: Tirja

haha ja eller så får du sluta stressa så jag kan stressa av ;)



Där får du en instruktion i hur du avslutar en stickning iaf ;)

http://www.knittinginstructionsetc.com/sv/binding-off-how-to-stop-knitting/



Puss

2012-03-29 @ 22:30:47
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0