♥ En dag

I en dag hade vi vardag,och rutin.
Idag vabbar jag, då Lowa hade lite feber imorse o är förkyld. Eländiga jäkla förkylningbaciller. Fundersam om det kanske är pollen som spökar också?
Fast feber borde hon ju inte få av pollenallergi!?
 Fasiken, så mkt som Lowa har varit sjuk denna vår har hon inte varit på flera år.
 Lejsamt e bara förnamnet!
Hoppas hon piggnar på sej lite illvasst.

Vi ska iaf iväg på utvecklingssamtalet i eftermiddag.
Det blir spännande! Alltid roligt att höra hur det går för henne!
Stortjejen våran! ♥


Näe,tror vi ska ta o stoppa i oss lite mat.
 O sen tänkte jag försöka dammtorka,o göra nån sorts städning.
Det är för övrigt sjukt tråkigt att städa.
Förbereda middagen lite också, tror jag ska göra nå sorts biffar.





Idag har förresten både min älskade dotter, och min älskade lillasyster namnsdag!
Ja, o alla andra som heter Sofia.
Grattis till er!










Era tankar..
Postat av: Tirja

Nu tycker jag ni ska sluta vara sjuka!

Men det är ju så vissa år är värre än andra tyvärr.

Kanske kan vara en ide att kolla upp allergier? Jag får feber och grejer när pollen kommer!



Puss <3

2012-05-15 @ 14:29:08
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0